veronaug

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

PIIGG!

Av Verona - 15 januari 2014 23:51

 

Kommer nog bli en dag hemma imorgon igen! Sjukt tråkigt... Men man kan inte hjälpa att man blir sjuk! 


Varit snurrig, huvudvärk, illamående och magont! Men inget kan hålla mig borta grån stallet. Vi hoppade. Vi skulle hoppa på både rakt och böjt spår med samma antal galoppsprång mellan. Jag fick 4. Ola vägrade 1 gång och sprang förbi 2. :/ 


Jag är väldigt pigg beroende på huvudvärkstabletten jag tog! Men iallafall, inget speciellt jag ville säga, men ja. 

Kommer upp mer bilder när jag har internet på mobilen för jag har inga roliga bilder på iPaden :) 


Kommer ett par tidsinställda inlägg, men även skrivna at the moment! :*


PUSS O HEJ, LEVERPASTEJ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Verona - 27 januari 2014 23:12

... Asså jag klarar nt av att hålla igång mitt bloggande!    Skit samma, ska blogga mer senare men nu är jag sjuuuukt trött!    Godnatt, puss puss <3 ...

Av Verona - 16 januari 2014 07:15

... Saker ni kanske inte visste om mig!     Jag tycker om att va framför kameran, film eller foto spelar ingen roll. Jag har inga prudukter från Hollister. Jag använder bara concealer, puder och mascara dagligen. Jag är en Directioner! So...

Av Verona - 15 januari 2014 13:15

... Snabba frågor       1. Hur gammal är du? 13 detta året.2. Hur gammal känner du dig? Vet nt... ;) 3. Vad har du gjort i dag? Typ ingentin faktiskt... Är typ sjuk, men ska rida sen xD 4. Vilken film såg du senast? Illegally Blonde ...

Av Verona - 15 januari 2014 11:25


Japp, som rubriken sa, ny header! Ska börja fixa lite nu! Är inget proffs men men... :) Puss o hej,leverpastej :* ...

Av Verona - 15 januari 2014 11:07

Hej hej. Jag lovade ju er att bli aktivare, men vi har inget internet i nya lägenheten. Internetet på Ipaden tog slut under en dag, men kom tillbaka idag. Nu kan jag blogga mer! :D    Jag har några inlägg som jag tänkte kunde vara kul att lägga...

Presentation


Hej!
Jag ska börja blogga här istället för på blogg.se💕
Jag skriver om min vardag, hästarna, ridningen och Vännerna. En klassisk blogg! Hoppas ni läser!
Puss o hej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards